Strefa B2B

Prometeusz dysponuje dwoma unikatowymi systemami sprzedaży klasy B2B skierowanymi do wszystkich firm dokonujących zakupów produktów z branży IT.

Obydwa systemy charakteryzuje prostota, składanie zamówień online, kontrola stanów, możliwość porównywania produktów oraz dostawa następnego dnia roboczego. Systemy został oparty o niezależną ofertę dwóch największych dystrybutorów sprzętu IT w Polsce, co gwarantuje maksymalną elastyczność przy sprawdzaniu dostępności oraz cen zakupu.

Dostęp do proponowanych platform B2B jest bezpłatny. Nie są pobierane żadne opłaty ani za dostęp do cennika lub używanie.

Obieg zamówienia

Zamówienia złożone przez użytkownika w jednym z systemów wędrują bezpośrednio do centrum logistycznego dystrybutora. Tam następuje realizacja zamówienia: produkty są pakowane i przy pomocy firm spedycyjnych kierowane bezpośrednio do zamawiającego. W ślad za tym do operatora wysyłana jest informacja o realizacji zamówienia. Operator wystawia fakturę oraz realizuje ewentualne dodatkowe usługi. Taka organizacja powoduje maksymalne skrócenie czasu od złożenia zamówienia do realizacji. W większości przypadków zamawiający otrzyma zamawiany towar na drugi dzień od zamówienia.

Korzyści:

  • Natychmiastowy dostęp do bogatej oferty produktów IT, ich parametrów, zdjęć i opisów.
  • Dokładne i zawsze aktualne informacje o cenach i dostępności 24 godziny na dobę
  • Uproszczenie procesu zamawiania
  • Pełna elektroniczna obsługa zamówień
  • Redukcja czasu i kosztów

Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem dostępu do systemu do któregoś z systemów B2B prosimy o kontakt z nami.

Zaloguj się do naszej strefy B2B

 

 

Kontakt

[contact-form-7 id="30" title="Contact form 1"]
DO GÓRY
Copyright © 1997-2012 wszelkie prawa zastrzeżone Prometeusz
Serwis laptopów, drukarek - profesjonalna naprawa notebooków w Gdańsku, Sopocie i Gdyni.